Motor căutare – Platforma internaţionalizare Enterprise Europe Network

 


Evenimente


Sprijin financiar nerambursabil pentru participarea la târguri și expoziții internaționale

71 milioane de lei pentru promovarea afacerilor românești în străinătate prin Programul de susținere a internaționalizării operatorilor economici români

 

Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru, în calitate de organizație membră Enterprise Europe Network, urmărește consolidarea mediului de afaceri regional și sprijinirea întreprinderilor să se dezvolte pe noi piețe, la nivel internațional.

Suplimentar oportunităților de internaționalizare disponibile prin Enterprise Europe Network vă supunem atenției o inițiativă a Guvernului României care are în vedere valorificarea posibilităților actuale de dezvoltare economică și stimularea mediului de afaceri regional și național, prin sprijinirea producătorilor autohtoni în vederea internaționalizării.

Accesul pe piața externă a IMM-urilor va fi susținut de la bugetul de stat cu suma de 71 milioane lei, pentru perioada 2017-2020, potrivit unei hotărâri aprobată de Guvernul României în ședința din 13 iulie 2017. Executivul a adoptat, prin hotărâre, normele metodologice de aplicare ale Ordonanței de Urgență nr. 8/2017 privind lansarea în cadrul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat a Programului de susținere a internaționalizării operatorilor economici români, cu finanțare de la bugetul de stat, pentru perioada 2017-2020. Potrivit acestui act normativ, alocația financiară nerambursabilă este în cuantum de maxim 50.000 de lei/beneficiar, reprezentând maxim 90% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Prin program se finanțează:
•    participări individuale la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand propriu, altele decât cele organizate în baza OUG 56/2016 privind aprobarea Sistemului de susţinere şi promovare a exportului cu finanţare de la bugetul de stat şi în baza HG 296/2007 privind aprobarea Mecanismelor de derulare a acţiunilor din Programul de promovare a  expor-tului;
•    participări individuale la misiuni economice organizate în străinătate, altele decât cele organizate în baza OUG 120/2002 privind aprobarea Sistemului de susţinere şi promovare a exportului cu finanţare de la bugetul de stat şi în baza HG 296/2007 privind aprobarea Mecanismelor de derulare a acţiunilor din Programul de promovare a exportului;
•    crearea identităţii vizuale a unui IMM (marcă, siglă, slogan);
•    realizarea unui  website  pentru  prezentarea activităţii solicitantului şi a produselor promovate, în limba română şi limba engleză/altă limbă de circulație internațională;
•    participări ale angajaților la cursuri de pregătire, în ţară şi/sau în străinătate, în domeniul tehnicilor de promovare a produselor/serviciilor pe noi pieţe;
•    analize și studii de piață;
•    alte tipuri de activităţi de promovare şi susţinere a internaţionalizării.

Pentru mai multe informații cu privire la această inițiativă vă invităm să consultați website-ul Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru IMM-uri sau pagina dedicată programului disponibilă aici.

Ştiri

2017-12-12 11:01:37

Ghidul oportunităților de finanțare pentru turism 2014-2020

Un document centralizat privind oportunitățile de finanțare pentru turism este pus la dispoziția [...]

2017-12-11 15:06:26

Catalogul surselor de finanțare - Decembrie 2017

ADR Centru a publicat [...]


Vezi toate ştirile






Enterprise Europe Network

Oportunităţi de afaceri

Cod anunţ: TOUK20161114002

Ţara: Marea Britanie

Tip: Oferta

Titlu Oportunitate: IMM din Marea Britanie a dezvoltat și a adus pe piață o tehnologie tactilă de feed-back, folosind [...]

Valabilă până la data: n/a

Cod anunţ: BRPL20170110001

Ţara: Polonia

Tip: Cerere

Titlu Oportunitate: Firmă poloneză caută furnizori de nuci și fructe uscate pentru încheierea unor contracte [...]

Valabilă până la data: n/a

Vezi toate oportunităţile